- Наставна јединица: Аритметичке операције – задаци
- Наставна јединица: Функције
- Наставна јединица: Функције обнављање
Корисна упутства за изглед PowerPoint презентације погледајте ОВДЕ.
Постоје правила које се поштују када се текст обликује и у дигиталном облику. О тим правилима, информишите се ОВДЕ.
- Програм Audacity можете преузети ОВДЕ.
- Кодер mp3 фајлова неопходних за рад у програму Audacity LAME Codec, можете преузети ОВДЕ.
- MovieMaker 32-bit преузмите ОВДЕ.
- MovieMaker 64bit преузмите ОВДЕ.
- Movie Maker 2016, можете преузети на страници http://www.windows-movie-maker.org/ или директно кликом ОВДЕ. (Како да радите без ограничења са Movie Maker 2016, погледајте овај КЛИП!)
ЗА УЧЕНИКЕ 6. РАЗРЕДА (Нови програм):
- Наставни материјал о рачунарским мрежама:
- Интернет сервиси
- Интернет претраживање 1
- Интернет претраживање 2
- Ауторска права
ЗА УЧЕНИКЕ 6. РАЗРЕДА, НЕКИ ОД ПРОЈЕКТНИХ ЗАДАТАКА НА КРАЈУ ШКОЛСКЕ ГОДИНЕ:
- MS WORD ФОРМАТИРАНИ ДОКУМЕНТИ
Потребно је направити MSWord документ, визуелно према захтевима датог задатка, користећи:
- задату врсту фонта и његово форматирање
- форматирање параграфа
- убацивање, форматирање и постављање слика у текст
- уређивање табела
- постављање заглавља и нумерације страна
- WINDOWS MOVIE MAKER – израда видео материјала
Потребно је направити видео материјал према захтевима задатка:
- претходно обрадити аудио запис у програму AUDACITY
- тај аудио материјал убацити у видео
- трајање видео материјала, дуже од 60 секунди
- изменљиве слике или више видео прилога
- постављање на сопствени канал YouTube, водећи рачуна о неповређивању ауторских права
- PYTHON ПРОГРАМИРАЊЕ
Користећи пређено градиво са часова и примере који су рађени на интернет страници http://www.petlja.org оспособити се за израду задатака почетног нивоа програмирања у програму Python
- Провера знања се изводи израдом задатака добијених од наставника
- ТЕХНИЧКО ЦРТАЊЕ У ПРОГРАМУ GOOGLE SKETCH UP
Користећи претходно научено, оспособити се за техничко цртање објеката у овом програму:
- Цртање објеката
- Цртање плана изрезивања за формирање модела објекта
- Штампање плана изрезивања
- Лепљење и монтажа модела објекта од папира
- SCRATCH ПРОГРАМИРАЊЕ
Користећи програм Scratch који је рађен у 5. разреду, прорадити примере и затадтке почетног нивоа. Вежбање у овом програму се врши на интернет страници http://www.petlja.org – потребно је оспособити се за израду једноставнијих задатака:
- Према захтевима добијеног задатка од стране наставника
- Користећи туторијале и упутства са интернета, урадити и прерадити једноставну игрицу
- РАД СА ШКОЛСКИМ РОБОТОМ MBOT
Користећи програм MBLOCK оспособити се да се изврши једноставније програмирање радњи које може да врши школски робот MBot
- Према захтевима добијеног задатка, извршити активности робота